Direktlänk till inlägg 7 november 2007

Kurs

Av ♥Annica♥ - 7 november 2007 18:13

Går under ons till fredag en facklig kurs, "Fackets grunder". Det är riktigt lärorikt faktiskt, och intressant!

Har ju blivit fackligt ombud på jobbet, så det är bra att förkovra sig!

Plus att det är lite lyxigt också! Lunch i tre dagar på Djäknebergets restaurang! Idag åt jag fläsknoisette! Så gott så!


Har nya brillor som jag hämtade ut idag, två par. Var till optikern i förra veckan, och det var på tiden! Fick mitt första par -99, och hade då översynthet. Nu skaffade jag två par till priset av ett, och hade dessutom ett nytt synfel! Nu har jag tydligen brytningsfel??? Men men , det verkar funka med nya ögona iaf.

 
 
Helene

Helene

7 november 2007 22:36

Hej.
Har du tagit över mitt fackliga jobb på k-lund..hi hi.
Jag jobbar fackligt på mitt nuvarande jobb oxå....vi kanske syns.
Kramiz

http://helenes.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

10 november 2007 17:13

Så flitig du är Annica, är säkert jätteintressant och nyttigt för oss på jobbet att du går de här kurserna, tycker du är så rätt i den fackliga rollen på alla sätt och vis! Läste att du skaffat nya glasögon, jag har aldrig sett dig i glasögon någon gång tror jag men det kan nog vara vilsamt om du är översynt, kan ge en del huvudvärk om synen ansträngs vet jag av egen erfarenhet, är också översynt och använde mig inte av glasögon på heltid förräns jag var i 35-40 årsåldern!

http://lenabirgitta.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥Annica♥ - 10 oktober 2010 18:22

Jag har inte haft någon motivation alls att driva bloggen framåt, gör ett tappert försök nu ikväll att summera några rader från mitt liv! Jag har följt er lite sporadiskt, ni som tillhör min blogglista. Men ska försöka kika in lite oftare.   Ja...

Av ♥Annica♥ - 27 juli 2010 22:30

... sedan sist??? Ja, sommarlovet är ju i full gång, värme har vi fått i rikliga doser, och semester har vi varit på!   Nyss hemkomna från Öland, och ja, vad ska jag säga... Till en början startade semestern på värsta tänkbara sätt. Husvagns se...

Av ♥Annica♥ - 14 juni 2010 20:05

Hipp hipp hurra! Sommarlov i faggorna, men inte lediga ännu, nejdå, vi kör på ett par veckor till! Barnen var som vanligt strålande i kyrkan, de sjöng så fint, och min Linus hade äran att få stå längst fram och hålla i en skylt ( barnen tillverkar ...

Av ♥Annica♥ - 4 juni 2010 08:05

Jag har verkligen njutit i fulla drag av det underbara vädret vi har fått! Lillkillen är piggare, säger att han har haft ont i halsen, så han har nog varit rejält förkyld oxå, när man är mitt i en allergiperiod är man dessutom mera mottaglig för infe...

Av ♥Annica♥ - 2 juni 2010 08:10

   Kan börja med att konstatera att det är en underbar morgon! Solen lyser, och det ser riktigt somrigt ut!   Och som grädde på moset, så kom våran nya kaffe bryggare igår ; King of coffe!    En skönhet som verkligen kan sitt jobb! Mmmm... ...

Ovido - Quiz & Flashcards