Alla inlägg under november 2007

Av ♥Annica♥ - 16 november 2007 11:34

Har nyss lämnat barnen. Lillkillen är på dagis, storkillen hos mormor, för han hade feber igår. Troligtvis pga att han blev vaccinerad häromdagen, brukar ju kunna bli en reaktion.

Jag är på väg till jobbet, ska ju jobba kvällen och sedan hela helgen. Men det gör inte så mycket, som sagt, jag trivs ju så bra på mitt jobb, så det är som ett andra hem. Men som alltid, borta bra men hemma bäst!


den 30:e ska vi t på julgala med jobbet, ska bli så kul! Blir lite stresssigt bara, har kurs på dagen, som slutar 14,30, och sedan börjar konserten 17,15. Funderar på att ta tåget på morgonen, för att slippa bilen på kvällen. då kan jag gå till jobbet och ducha och byta om där. vi får se...


Den 24-25 nov ska jag och sambon på kryssning, det ska verkligen bli trevligt! Längtar!

Av ♥Annica♥ - 7 november 2007 18:13

Går under ons till fredag en facklig kurs, "Fackets grunder". Det är riktigt lärorikt faktiskt, och intressant!

Har ju blivit fackligt ombud på jobbet, så det är bra att förkovra sig!

Plus att det är lite lyxigt också! Lunch i tre dagar på Djäknebergets restaurang! Idag åt jag fläsknoisette! Så gott så!


Har nya brillor som jag hämtade ut idag, två par. Var till optikern i förra veckan, och det var på tiden! Fick mitt första par -99, och hade då översynthet. Nu skaffade jag två par till priset av ett, och hade dessutom ett nytt synfel! Nu har jag tydligen brytningsfel??? Men men , det verkar funka med nya ögona iaf.

Av ♥Annica♥ - 2 november 2007 12:52


Såhär trött kan man känna sig, allra helst när ungarna är så himla morgon pigga!!!


Var och tittade på en husvagn igår, men det blir inget köp. Fuktmätaren gav utslag runt ett helt fönster, mätaren slog i botten. Så vi letar vidare!  Skulle vara roligt att prova på camping livet, allra helst nu eftersom barnen är små och uppskattar sånt nu.

Men vi tar det lugnt, har ju hela vintern på oss att leta. Och billig begagnad ska den vara, ifall man inte trivs med campinglivet.

Av ♥Annica♥ - 1 november 2007 08:40

Jag ska säga som det är: jag längtar till jul!


Ovido - Quiz & Flashcards