Direktlänk till inlägg 16 november 2007

Jobbhelg i antågande

Av ♥Annica♥ - 16 november 2007 11:34

Har nyss lämnat barnen. Lillkillen är på dagis, storkillen hos mormor, för han hade feber igår. Troligtvis pga att han blev vaccinerad häromdagen, brukar ju kunna bli en reaktion.

Jag är på väg till jobbet, ska ju jobba kvällen och sedan hela helgen. Men det gör inte så mycket, som sagt, jag trivs ju så bra på mitt jobb, så det är som ett andra hem. Men som alltid, borta bra men hemma bäst!


den 30:e ska vi t på julgala med jobbet, ska bli så kul! Blir lite stresssigt bara, har kurs på dagen, som slutar 14,30, och sedan börjar konserten 17,15. Funderar på att ta tåget på morgonen, för att slippa bilen på kvällen. då kan jag gå till jobbet och ducha och byta om där. vi får se...


Den 24-25 nov ska jag och sambon på kryssning, det ska verkligen bli trevligt! Längtar!

 
 
agge

agge

16 november 2007 18:25

Ojdå, blir ni bjudna på julgalan. Vad roligt....... Vi är bjudna på Julbord på Bellman den 30/11. Ska bli himla gott.

kram

http://agges.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

19 november 2007 16:59

Det ska bli jättekul att gå på Julgalan, har varit ut och köpt lite nytt att ha på mig då nu i helgen! Såg att du ska ut på kryssning också, så kul! Ska bli spännande med vår grötfest på gruppboendet också, samma dag ska jag på adventsfest på Fatburen men den slutar 15.30 så jag hinner båda!

http://lenabirgitta.bloggagratis.se

 
Leila

Leila

19 november 2007 23:36

Hejsan
Hoppas helgen gick bra. Skönt att vara ledig en dag eller två, eller hur?
Vad mycket du har att se fram emot. Ensam helg med killen och så en julgala. Inte illa. Ha det gott
*kram* Leila

http://leila.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥Annica♥ - 10 oktober 2010 18:22

Jag har inte haft någon motivation alls att driva bloggen framåt, gör ett tappert försök nu ikväll att summera några rader från mitt liv! Jag har följt er lite sporadiskt, ni som tillhör min blogglista. Men ska försöka kika in lite oftare.   Ja...

Av ♥Annica♥ - 27 juli 2010 22:30

... sedan sist??? Ja, sommarlovet är ju i full gång, värme har vi fått i rikliga doser, och semester har vi varit på!   Nyss hemkomna från Öland, och ja, vad ska jag säga... Till en början startade semestern på värsta tänkbara sätt. Husvagns se...

Av ♥Annica♥ - 14 juni 2010 20:05

Hipp hipp hurra! Sommarlov i faggorna, men inte lediga ännu, nejdå, vi kör på ett par veckor till! Barnen var som vanligt strålande i kyrkan, de sjöng så fint, och min Linus hade äran att få stå längst fram och hålla i en skylt ( barnen tillverkar ...

Av ♥Annica♥ - 4 juni 2010 08:05

Jag har verkligen njutit i fulla drag av det underbara vädret vi har fått! Lillkillen är piggare, säger att han har haft ont i halsen, så han har nog varit rejält förkyld oxå, när man är mitt i en allergiperiod är man dessutom mera mottaglig för infe...

Av ♥Annica♥ - 2 juni 2010 08:10

   Kan börja med att konstatera att det är en underbar morgon! Solen lyser, och det ser riktigt somrigt ut!   Och som grädde på moset, så kom våran nya kaffe bryggare igår ; King of coffe!    En skönhet som verkligen kan sitt jobb! Mmmm... ...

Ovido - Quiz & Flashcards