Alla inlägg under januari 2008

Av ♥Annica♥ - 4 januari 2008 18:33



Hej alla glada bloggare!

Det nya året har kommit och det med stormfart! Full rulle helt enkelt! Idag har jag varit ledig, och då passade hela familjen på att åka in till Busborgen, var där ca 3 h, och vi hade verkligen jätte roligt!

Barnen är jätte trötta och griniga nu på kvällen, men jag förstår varför!


Igår var vi ute och lekt i snön, åkte till Snickarbacken och var där ett bra tag, men jag och barnen frös, så efter ca två timmar ville vi hem igen.


Jag tycker det är så mysigt med denna snö, får gärna komma lika mycket till!

Ska snart ladda upp lite nya bilder, men det är lite halvjobbigt, så det får vänta lite till...

Av ♥Annica♥ - 1 januari 2008 18:40

Jobbade kväll igår, och jösses vad det smällde och for utanför fönstena, de boende trodde att det var jakt ute!!!


Åkte sedan till några vänner efter jobbet, där sambo och barn befann sig. Jätte trevligt hade vi, helt lugnt och fridfullt, 6 vuxna och 5 barn. Barnen lekt och hade så roligt! Ludde höll sig vaken till ca 23:00, somnade sedan i min famn. De större barnen höll ut till midnatt, vi åkte hem ca 00:30, och kom i säng 01:30! Linus var jätte trött!


Jag skulle jobba idag igen 8:15, och det gick riktigt bra att komma upp faktiskt.


Idag fyller storebror 34 år, så vi ska dit en sväng!

Ovido - Quiz & Flashcards