Alla inlägg den 20 februari 2008

Av ♥Annica♥ - 20 februari 2008 09:23


Hej på er kära bloggare!

Jag har vårkänslor, vill bara vara ute och njuta och böka i jorden! Satt utanför garaget med mamma igår och drack en kopp kaffe, så skönt så! Men visst är det skrämmande att man har det såhär i mitten av februari!? Men jag kan ändå inte låta bli attt njuta!


Har fixat med mina pelargoner som har vilat hela vintern, man ser hur de börjar gro och växa så sakteliga!


Och förresten, igår köpte jag en ny bil, eller ny, en beg Renault Clio, men jag gillar den! våran ena pendlar bil har pajjat, och eftersom att både jag och sambon har jobb på annan ort, och har svårt att kombinera busstider med arbetstider, så är varsin bil ett måste! så vet ni någon som vill köpa en skrotbil att plocka delar ur så...


Ska på fackligt uppdrag idag, så inget vanligt arbete ikväll.

Kram alla!!!

Ovido - Quiz & Flashcards