Alla inlägg den 15 mars 2008

Av ♥Annica♥ - 15 mars 2008 18:55

Tack gode gud för Kåvepenin! Redan efter 2 tabletter började sjukdomen vända! Underbart! Förutom att man får lite ont i magen... så idag har jag alltså orkat med att städa lite, och barnen har vi lämnat över til mormor o morfar. Mysigt för killarna, de gillar verkligen att vara där, de skall käka tacos och kolla på melodifestivalen och sedan sova över.

Jag och Magnus for in till Vås, handlade lite (till ungarna, what else!) och gick sedan på Di spagnia. Helt underbart mysigt! Bara chilla och äta gott, jag fick ett glas rött! Det är livet på en pinne!!!

Innan vi käkade,medans vi fortfarande shoppade, kom världens ungdomsgäng springande, ca 15-20 st, helt ilda! Ursinniga är väl rätta ordet, något slags upplop på g! vi stod vid ingången till punkt, och jag blev livrädd! Fy f-n, man vet aldrig vad de tar sig till! De kutade rakt igenom punkt, och medans vi satt på di spagnia kom flera piketpoliser och flera polisbilar, de stod precis utanför domus p-hus där vi parkerat! Hjälp!

(bild från vlt.se) 

Men det lugnade sig efter ett tag, som tur var...

Läste nyss på Vlt.se, och det rörde sig troligen om nazistgäng... Usch , huga...

Nu ska jag mysa lite med sambon, och sedan hålla tummarna för att Perelli vinner Melodifestivalen!!!

Gó kväll!!!


Och förresten: GLAD PÅSK TILL ER ALLA!

                          

Ovido - Quiz & Flashcards