Alla inlägg den 16 augusti 2009

Av ♥Annica♥ - 16 augusti 2009 22:07

Igår kväll blev det en spontan träff med grannarna K. Fick en jätte god drink, och åt lite ost och kex. Jag o sambon var dessutom barnfria, barnen fick sova hos mormor o morfar, som var nyss hemkomna från Öland.


Jag och Malin bestämde oss hastigt o lustigt för att söndagen skulle spenderas i stan, jag ville gå på loppisar för att fynda gamla grejjer att göra makover på - alá shabby chic, men det var stängt överallt...

Men inte var vi ledsna för det, vi hade ju massor av andra ställen att hänföra oss på!

Åkte till Nordanby gård, maaassooor av tjusiga grejjer att handla där!

Sedan en sväng in på Toy´s R Us (sonen skulle på kalas, var tvungen att införskaffa lite grejjer till det), sedan en härlig sväng in på IKEA, kan ni tänka er, utan både man och barn på IKEA!? Ja, det var härligt! En lunch hann vi med där oxå, inte helt fel.


Så i påsarna hade jag med mig hem: 4 stolsdynor i rött tyg, vaniljdoftljus, 2 syltburkar, en korg till köket, en krans, ett lavendelhjärta, en yankee candle melt och 2 småflaskor att ha olja/ vinäger i. Nöjd, och lite fattigare!


Har börjat göra om mina köksstolar, gamla Ikea träfärgade stolar som sett sina bästa dar. De blir nu vita och fina alá shabby chic, och de röda dynorna gör sig kanon till den vita färgen!

Bilder kommer!


Imorgon tar den 9 veckor långa semestern slut med en förskräckelse, närå, känns riktigt ok att komma igång, men ändå, ledig i 9 veckor, ni kan ju fatta!!!!?


Go natt!

Ovido - Quiz & Flashcards