Alla inlägg den 27 september 2009

Av ♥Annica♥ - 27 september 2009 21:19

Nu har lugnet börjat lägga sig hos familjen A-W. Barnen sover, även om strokillen hade svårt att somna ikväll. Sambon har precis krypit ner. Och jag sitter här och försöker varva ner innan sängen ropar.


Gårdagen erbjöd storrensning av garaget. Så himla skönt! Nu får man ju in iaf cykeln i vinter! Och den är ju ny och fin, så den är jag rädd om! Tre lass på släpkärran blidde det till tippen, och sammanlagt tre stora blåa IKEA kassar med barnkläder skänktes bort till våra vänner. Jag som har haft spara-ångest i alla år, gjorde mig fri från dessa platskrävande bra att ha saker! Stolt! Men ni ska inte tro att förrådet är tomt och prydligt nu, neejdå... Det blir nästa steg, även om vi hann med en del därinne oxå... Hittade mer saker här inne i huset som ville bo ute i förrådet ett tag... Suck...


Haft en fullspäckad dag, även om jag egentligen inte har gjort något alls.

Sambon o storsonen stack i väg vid 8 tiden till hockeyhallen och tränade, Ludde och jag käkade frukost och sedan kröp Ludde ner i sängen och kollade på tv igen, riktigt mysigt!

Satte igång att sy en hissgardin alá shabby chic, ett gammalt broderat lakan med spets fick sätta livet till. Och det blev så bra nu när det istället för att ligga nerbäddat i sängen, hänger i mitt fönster i tvättstugan!

Ännu en shabby-kudde tillverkades idag. Och mer då? Jo, rensat tvättsugan, som alltid behagar att bli totalt överbelamrad!!!! Tvättstugan som gud glömde...


Nu piper torktumlaren, min trotjänare!

Go natt alla!♥


Ovido - Quiz & Flashcards