Direktlänk till inlägg 10 augusti 2009

Måndag

Av ♥Annica♥ - 10 augusti 2009 11:33

Idag är det många som har sin första arbetsdag efter semestern. Jag tillhör inte dem, inte sambon heller. Och idag duggregnar det. Typiskt...


Jag känner mig bättre idag. Har levt på flytande föda och lättsmält mat, så nu börjar magen lugna sig. Men för säkerhets skull så har jag bokat tid hos dr, för att kunna utesluta ev gallproblem.


Natten till i lördags var allt annat än rolig!

Jag hade en sådan olidlig smärta i mellangärdet, mådde SÅ illa, visste inte vart jag skulle ta vägen! Var tvungen att kräkas, och orkade inte gå ifrån toaletten efteråt! Låg i en hög på golvet, dubbelvikt, och kände att smärtan lindrades något i den ställningen. (En syn för gudarna!)


Idag har jag fått i mig havregrynsgröt till frukost, och det känns fortfarnade bra!


Lägger in en bild från semesterns goda dagar här nedan, fler kommer, då jag har fullt i "magasinet" nu, och måste köpa plats för fler bilder.

Barnen och vi vuxna tog en tur runt Borgholms torg i GB-tåget! Ludde tagen av stundens "allvar"!

 
 
agge

agge

11 augusti 2009 17:20

Usch, vad otäckt att ha så ont i magen...Hoppas att du är bättre nu

kram

http://jacastas.blogspot.com

 
Petra

Petra

15 augusti 2009 16:26

Hej tjejen. Jag är nu tillbaka och jag har längtat att få kolla in hos dig. Vad jobbigt med gallan. har själv för några årsedan jätteproblem med denna. Fick opereras till slut. Stor kram Petra

http://petra-vardagligating.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥Annica♥ - 10 oktober 2010 18:22

Jag har inte haft någon motivation alls att driva bloggen framåt, gör ett tappert försök nu ikväll att summera några rader från mitt liv! Jag har följt er lite sporadiskt, ni som tillhör min blogglista. Men ska försöka kika in lite oftare.   Ja...

Av ♥Annica♥ - 27 juli 2010 22:30

... sedan sist??? Ja, sommarlovet är ju i full gång, värme har vi fått i rikliga doser, och semester har vi varit på!   Nyss hemkomna från Öland, och ja, vad ska jag säga... Till en början startade semestern på värsta tänkbara sätt. Husvagns se...

Av ♥Annica♥ - 14 juni 2010 20:05

Hipp hipp hurra! Sommarlov i faggorna, men inte lediga ännu, nejdå, vi kör på ett par veckor till! Barnen var som vanligt strålande i kyrkan, de sjöng så fint, och min Linus hade äran att få stå längst fram och hålla i en skylt ( barnen tillverkar ...

Av ♥Annica♥ - 4 juni 2010 08:05

Jag har verkligen njutit i fulla drag av det underbara vädret vi har fått! Lillkillen är piggare, säger att han har haft ont i halsen, så han har nog varit rejält förkyld oxå, när man är mitt i en allergiperiod är man dessutom mera mottaglig för infe...

Av ♥Annica♥ - 2 juni 2010 08:10

   Kan börja med att konstatera att det är en underbar morgon! Solen lyser, och det ser riktigt somrigt ut!   Och som grädde på moset, så kom våran nya kaffe bryggare igår ; King of coffe!    En skönhet som verkligen kan sitt jobb! Mmmm... ...

Ovido - Quiz & Flashcards