Alla inlägg under september 2009

Av ♥Annica♥ - 5 september 2009 09:15


Ikväll kommer farmor och farfar och nattar barnen, jag och sambon ska gå på bio på tu-man-hand!

Hade velat se senaste Harry Potter, men det skulle ha blivit så väldigt sent, så istället blir det Beck kl 18:45.

(Kanske nåt trevligt grannpar vill följa med?!=))


Igår jobbade jag kortdag, och fick med mig goa Lotta hem på en kopp the efteråt.

Sedan firade vi vännen Millan som fyllde år.

Hem med trötta barn för lite myspys med popcorn och Kenny starfighter (Ichlo picchlo!)

Ludde orkade en liten stund, sedan kröp han ner och lade sig på mattan på golvet och somnade! Gubben! =)


Nu är mannen på väg att hämta våra nya ytterdörrar. Kommer bli så fint så när de kommer upp!



Av ♥Annica♥ - 4 september 2009 14:20

Nästan lite nördvarning, men kul ändå!




Artikeln finns att läsa på www.kommunal.se/Fortroendevald/Kommunal-Nytt


Trevlig helg nu allesammans!


Dagens citat: "Ångra aldrig något som fått dig att le"


Av ♥Annica♥ - 3 september 2009 07:24

Torsdag: 


Humör: Ganska bra, trött
Gjort: Tjatat på sonen att äta, borsta tänder osv...
Planer: Jobba fackligt och jobba vanligt
 Ser på:  Disney channel
Lyssnar på: Barnen
Läser: Bloggar
Dricker: Ska dricka the
Äter: Ska äta gröt
Bästa: Att jag är ledig i helgen
Sämsta: Att en vän och 2 barn har det jätte jobbigt
Barn: En kissar en fixar frisyr! =)
Väder: Solsken
Dagens ord: Pruttdum (sonen till mig )

Av ♥Annica♥ - 1 september 2009 15:57

Idag är det tungt... En vän har gått bort... Två små barn har förlorat sin pappa. Och barnens mamma har... en lång väg att gå... Mina tankar är hos dem...

Ovido - Quiz & Flashcards