Alla inlägg den 5 december 2009

Av ♥Annica♥ - 5 december 2009 20:29

  

I onsdags hade vi en "släng" av magsjukan här hemma. Ludde var jätte hängig efter dagis, å hade jätte ont i magen. Men det var bara han som hade det, vi andra har klarat oss, peppar peppar!

Blev till att "vabba" i torsdags, och fredagen var ledig enligt schema. Härligt!


Storkillen skickades till skolan på morgonen, sedan flängde stressad mamma runt i det lilla röda huset och fredagsdonade,sedan packades väskorna med badkläder och fika, för att hämta killen i skolan, och tillbringa några timmar i badhuset. Mycket uppskattat av mina hjärtan!


Till affären å handla fredagsmys (läs tacos och godis!), sedan hem och sätta en saffransdeg. Senare bidde det en härlig bakstund med pojkarna, som gjorde så fantasifulla lussebullar! Hihi! (Bilder kommer senare!)


Den givna fredagskvällen innehåller givetvis IDOL, och killarna var sååå trötta!


Lördagen har innehållit en del shopping, och nu ser jag fram emot nästa fredag, då mannen och jag ska på Wallmans salonger med hans jobb! ( Ni som har minnet med er kanske minns att jag var på det förra året med mitt jobb - och jag tyckte att det var kanon! )


Nu ska jag sippa lite på mitt rödvin, och njuta av lugnet, för killarna somnade tidigt ikväll.


Tjing!

Ovido - Quiz & Flashcards