Alla inlägg den 20 december 2009

Av ♥Annica♥ - 20 december 2009 22:18

...före dopparedan! Bara fyra dagar kvar mao. Fort går det, och jag tycker inte att jag hunnit det jag brukar hinna!


Ikväll slog vi in alla julklappar, och kunde konstatera att vi behövde skaffa några till. Tur i oturen att man jobbar, då hinner jag ordna det före/efter arb.


Var på trevlig 30-årsskiva igårkväll, så lite trött har jag varit idag. Hade avslutning i innebandy med föräldramatch, och tror fan de om inte fan flyger i en när man ska ut på plan! Vadå kul, det är ju fullt allvar!!! Det är vinna eller försvinna som gäller! (Närå, bara skojjar, ungarna klår oss lätt som en plätt!)

Idag hade barnen förstärkning utav en femma ur A-laget, varav en av killarna även spelar i landslaget, gissa om barnen tyckte det var stort att få vara i "samma lag" som honom! Riktigt kul var det!


Nu ska jag sova, ny dag imorgon att möta!

  

Ovido - Quiz & Flashcards