Alla inlägg den 25 februari 2010

Av ♥Annica♥ - 25 februari 2010 19:14

  

Här hemma händer inte mycket, annat än att vi är sjuka omvartannat... Barnen har varit sjuka i två omgångar, jag likaså. Hann jobba lite mittemellan, men skulle nog inte ha varit på mitt arbete igår. Mår inte bra, var febrig i förmiddags, ont i huvet, halsen öronen och torrhosta... Så dagarna består i att vila.


Idag kom mannen hem med en bukett ljusrosa tulpaner till mig, skönt med lite uppskattning när man inte är pigg!   


Har läst ut de underbara Twilight böckerna, alla fyra har varit som gift för mig, totalt beroende framkallande! Så med sorg läste jag sista bladet i sista boken idag. Den 7/3 kommer "New Moon" på Suras biograf, gissa om jag ska gå??? =)

        


Nåja, ett livstecken från mig iallafall. Ha en bra kväll!

Ovido - Quiz & Flashcards