Alla inlägg den 26 februari 2010

Av ♥Annica♥ - 26 februari 2010 15:32

Jag låter bilderna tala för sig själva. Lägger upp lite bilder på hallen eftersom jag fått önskemål om det:

Varsågoda, en lit"en sneak-peak:"

           Så blev det! Fattas en gångmatta i rött, vill ha en pappelina...


  

Ludde är med på ett hörn!

            

Gatan i vinterskrud!


Av ♥Annica♥ - 26 februari 2010 09:06

Vill bara tala om, att jag läser alla mina favoritbloggar nästan dagligen, då främst: Petra, Malin, JagAnkan, Lena. Men jag är i en kommentar svacka nu, bara så ni vet. Orka, som ungarna säger! =) Och jag följer dem med glädje!


Petra, som är en skön Göteborgsbrutta, med lika galen humor som mig själv, titta in får ni se vettja!

Malin, som är min rara granne, skriver öppenhjärtligt om vardagsbetyr och livet med en son med särskilda behov, en-alltför-sällan-dricka-kaffe-med-tjej!

JagAnkan, en genomgo 08-brutta som också delar med sig av livet, storstadspuls med tunnelbana och bussar, men även friluftsliv och idrottsliv.

Och Lena, en kär kollega, som möter livet som mormor, arbetare, maka och är en kvinna som lärt mig vikten av att leva NU.


Kram till er alla, jag kommer snart igen med kommentarerna hos er!

Ovido - Quiz & Flashcards