Alla inlägg den 6 november 2008

Av ♥Annica♥ - 6 november 2008 13:20

Dagarna kommer och går, och fort oxå!

Jag har hunnit jobba helgen som var, hunnit haft ledig dag, varit på tv¨å kurser. Den ena på jobbet, om att dokumtera rätt, och den andra utbildningen var genom facket.


I fredags satt jag och gjorde halloween pyssel med mina barn. Rätt som det är tar treåringen en sax och klipper av elkabeln till min fönsterlampa!!! Jag sitter bredvid och ser allt i ögonvrån, och allt på ett ögonblick!!! Med en barnsax! Han ansträngde sig inte ett dugg, som att klippa i smör, snacka om vass sax! Det stänkte eld, saxen vart alldeles kolig på bladen och halva huset blev strömlöst!!! Och lillkilllen klarade sig oskadd!!! Snacka om änglavakt...


På lördag ska vi åka på monsterjam i globen, grabbarba ser så fram emot det! Ja, vi vuxna med, inte bilarna i sej, men kul att göra familjeutflyckt!


vi hörs senare!

Bye!

Ovido - Quiz & Flashcards