Alla inlägg den 25 november 2008

Av ♥Annica♥ - 25 november 2008 19:27

Här är barnens resultat! (plus en stooor krans som jag gjorde!)

Av ♥Annica♥ - 25 november 2008 19:27

Lussebak pågår! Linus är snabb  och flink i fingrarna när han snurrar sina katter!

Av ♥Annica♥ - 25 november 2008 08:19

Och kylan håller i sig, helt underbart! Jag njuter så länge det varar!


Lämnat Limpan i skolan, tog Ludde i pulkan bakom idag, han var så nöjd så!

Blir en kortis i skolan, Linus har tid hos skolläkaren kl 10:30, sedan får han komma hem efter det, känns onödigt att gå tillbaka för en timme.

När vi kommer hem ska vi dra ihop en lussebulls deg, för att sedan göra en hel hög med lussekatter!

försökte redan igår, men det visade sig att jag hade allt utom ägg (att pensla bullarna med). Ringde i förtvivlan till grannen Malin, men hon var inte hemma. Provade till grannpojken där sonen befann sig, men där var inga vuxna hemma , så jag fick ett ägg av pojken, och hör och häpna när jag ska knäcka ägget, så var det kokt! Så det blir lusse bak idag istället!


Nu hägrar frukosten!

Ha en bra dag!

Ovido - Quiz & Flashcards