Alla inlägg den 14 december 2008

Av ♥Annica♥ - 14 december 2008 19:15

Tänk vad skönt! Snart har Linus jullov, och då kan jag äntligen få gå och dra benen efter mig, för jag har semester 25/12-2/1! Ska bli så himla skönt!


Dagen har rullat förbi ganska fort. Hade våra trevliga grannar här på lite adventskaffe, men glömde bort stackars Malin som ju är allergisk mot ett och annat... Skäms...

Stora sonen har varit helt bångstyrig nu på kvällen, så han fick gå och lägga sig före Bollibompa. Hoppas att han kommer ihåg detta nu, att han lärt sig något. Han var så kaxig och uppkäftig mot mig o sambon när sambons föräldrar kom hit en sväng. Och man kan inte acceptera vad som helst bara för att ungen är trött... Elak mamma man är... Usch... Men men , hoppas iaf att han lärt sig något...


Jobbar kvällen imorgon, och som vanligt känns det avigt att åka till jobbet när alla andra kommer hem från sina... Börjar verkligen tröttna på mina arbetstider... Ska dessutom jobba julafton, och det är väl inte heller det roligaste... Skulle ha jobbat nyår, men fick ju som sagt semester, tack o lov...


Tittade in på Lenas fina pixelsida titta in får ni se vilka fina grejjer hon har! Lånade lite fina jul/vinter grejjer, se här:




Ha en trevlig kväll nu!

Av ♥Annica♥ - 14 december 2008 09:58

I morse när vi satt och åt frukost, hörde vi en svag knackning på tvättstuge dörren. Luddes första kompisförfrågan stod vid dörren, en lillkille som heter Leo! Så nu har Ludde varit ute och lekt själv med nya kompisen ett tag!

Har lite städning att göra, sedan är det innebandy träning på schemat!

Ovido - Quiz & Flashcards