Alla inlägg den 31 december 2008

Av ♥Annica♥ - 31 december 2008 10:07

Jag har antagit en utmaning från Agge.

Följer här nedan: 



Mina 6 favoritprogram: 

Greys anatomy 

Goastwhisperer

Andarnas makt

Äntligen hemma




6 saker jag gjorde igår:

badade i Arboga

Åt på Mc Donalds

Kollade på Indiana Jones 4

drack ett glas vin

satt vid datorn

åt ost o peppis


6 favoritrestauranger: ( Äter sällan ute.)

Di Spagnia

Mcdonalds

Annicas kök (hemma alltså)

Pizzerior lite här och var. (Har ingen speciell favorit)


6 saker på min önskelista:

Att våra vitvaror kommer idag.

En hemlig önskan som är privat.

Att jag och mina barn, nära och kära får vara friska.

Att  vi hittar ett större hus

Att vi kan åka många turer med husvagnen i sommar

Att jag ska gå ner i vikt och hålla vikten!


Jag utmanar: Malin, Helene

Av ♥Annica♥ - 31 december 2008 09:48

 

Ikväll är det ju nyårsafton, och det nya året skall firas in med grannarna, vi brukar ha så trevligt när vi träffas.

Vi skall ha tacobuffé, och jag handlade alla ingredienser till kalaset, och försökte (hemska mig!) blåsa Karlssons på pengar! Hade summerat allt på kvittot, och messade skuldsumman till Malin, det var bara det att jag glömt att splitta summan på två.... Jaja, först fick de nog en chock, sedan ett gott skratt!


Medans jag sprang runt på Maxi och inhandlade all nyårsmat, sprang jag rätt in i fd jobbarkompisen och nuvarande nätvännen Agge! vad konstigt det känns, man har inte sett varann på flera år, men nästan dagligen på nätet! Och så stod vi mitt framför varann IRL, och gapflabbade! Det var skoj faktiskt!


Igår var hela familjen och badade på äventyrsbad i Arboga, ett litet men trivsamt bad, och det var jätte skoj! vi var tre familjer, och barnen var sååå duktiga!

Så vi var lite slöa igår em. Dessutom hade Linus sovit hos sin kompis natten till igår, och hade väl haft konferens halva natten, lite gulligt, killarna låg och småviskade om gud vet vad! Det hade gått bra, med små inslag av hemlängtan!



Ska snart skicka iväg familjen, så jag får nyårsfiffa huset lite!

Gott Nytt år om jag inte hinner hit någe mer!!!

Ovido - Quiz & Flashcards