Alla inlägg den 23 december 2008

Av ♥Annica♥ - 23 december 2008 21:47

 

Tittar in i bloggstugan en snabbis!

Hoppas ni har det gott i stugvärmen, och att ni börjar bli klara med allt stök inför morgondagen!

Jag har gjort det mesta, det ska bara dammsugas här i morgon bitti. Jag jobbar ju 6:45-11:45, sedan kommer mina föräldrar hit vid tre tiden. Det blir skönt att vara hemma i år. Faktiskt. Barnen har sina rum och sina grejjer, och lillkillen kan lägga sig i sin säng när han är slut som artist.


Sänder en tanke till min lilla mormor som ligger på sjukhuset. Tråkigste julen i mannaminne för henne, att ligga i en sjukhus säng på självaste julafton... Var upp till henne idag efter arbetet, och hon såg så ynklig ut. Vi får se om hon fixar detta... Puss mormor!


 Linus var så bekymrad över tomten nu när han lade sig ikväll." Mamma, tänk om tomten är här i vardagsrummet inatt när jag vaknar och ska gå till dig... Vad händer då?"

Ja du lillgubben, vi får väl se! Hihi!


Ha nu en riktigt skön kväll, och en riktigt god jul till er alla! Ses på juldagen skulle jag väl gissa!

Kram!

Ovido - Quiz & Flashcards