Alla inlägg den 1 oktober 2009

Av ♥Annica♥ - 1 oktober 2009 09:02

Börjar känna mig lätt snuvig. Haft en envis huvudvärk med tillhörande trötthet de senaste dagarna...Laddar med C-vitamin brus på morgonen. Har bryggt en kopp choklad kaffe, det luktar så gott i huset nu! Dessutom en stärkande tallrik fiberberikad havregrynsgröt. Nu ska jag mota bort förkylningen!


Igår började favvoserien Greys anatomy. Men avsnittet igår var inte  märkvärdigt. Hoppas på bättre i kommande avsnitt.


Slarvade med maten igår, men döm om min förvåning när vågen ändå pekade neråt??? Jag tackar och bockar!

Vill ner lite till, så jag kan komma i nåt snyggt i december, vi är bjudna på Wallmans salonger med sambons jobb! Med hans jobb är respektive alltid medbjudna, det tycker jag är väldigt juste! vi brukar bli bjudna av mitt jobb med, men då alltid utan respektive. Har fått en upplevelse i julklapp av chefen de senaste...hmmm... tre åren tror jag... Jätte uppskattat! Förra året var vi på just Wallmans, och det var skit bra!!!! Ser fram emot det!


Snart ska vi gå till öppna förskolan och leka, jag och Ludde, så vi hörs senare!

Ovido - Quiz & Flashcards