Alla inlägg den 10 oktober 2009

Av ♥Annica♥ - 10 oktober 2009 09:36

God morgon världen!

Hade en toppen kväll igår med mina guld tjejjer! Vi var 5 st "häxor" som hade sammanträde, dress-code mysdress, tacos på menyn, åsså lite gott vin till!

Mycket snack, många skratt och lite tok. Ska lägga in lite bilder snart, bla på våra fabulösa sugrör!!!


En match i "Med andra ord" avhandlades, där vi kämpade glatt och ivrigt om vem som skulle kamma hem segern!

Vi bröt upp nån gång efter 01:00, alla var trötta efter en lång arbetsvecka, och det kändes skönt att välkomna helgen på detta sätt!


Mina killar (alla tre) sov över hos farmor o farfar, och verkar även de ha haft en jätte mysig kväll. Nu är stora sonen och pappan på hockey match. Jag skulle egentligen varit med och tittat på killarna, men lillkillen ville inte alls hänga med, så jag erbjöd mig ju direkt att vara hemma! ;) (men jag måste bara understryka att jag gillar att vara med och titta på de duktiga grabbarna när de sportar! och inte är jag bakis heller, men liiite trött är jag allt! )


-3,8 grader kallt var det inatt när "häxorna" gav sig av, och denna morgon bjuder oxå minus grader, men solen lyser, så värmen låter väl inte vänta på sig! Hoppas på en promenad iaf!


Trevlig helg nu allesammans!Cool

Ovido - Quiz & Flashcards