Alla inlägg den 3 september 2007

Av ♥Annica♥ - 3 september 2007 08:32

Jaha, så var helgen redan slut då. Har gått så otroligt fort! Vi har haft en jätte trevlig helg, med mycket firande! Magnus fyllde ju år som jag tidigare berättat. Folk hela fredagskvällen, och det är alltid roligt att träffas!

På lördagen var vi in till stan en sväng. Shoppade lite inför kvällens fest hos våra vänner. Jag hann slarva bort Magnus företagstelefon!!! vi hade ju ungarna med oss, och minstingen blev trött och grinig, så Magnus lånade ut sin telefon för att mildra humöret lite. Bara det att när jag skulle stoppa in lillkillen i bilstolen höll han på å bråkade, så jag tog av honom telefonen. Lade den på biltaket medans jag spände fast honom... Hoppade in i bilen. Åkte. Hann upp på E18. Rassel på taket? TELEFONEN!!! Fick stanna på vägrenen å ut å leta! Livsfarligt! Men vi hittade den INTE...

Nåväl, telefonen är spärrad, och chefen fick sig ett gott skratt! *skäms*


Festen hos vännerna var iaf lyckad! Grillade, drack vin å spelade sällskapsspel! Hur kul som helst!!!

Ovido - Quiz & Flashcards