Alla inlägg den 28 september 2007

Av ♥Annica♥ - 28 september 2007 12:49

Hej alla bloggisar!

Har blivit taggad av Lena!

Här är reglerna:

1. Link/länka till den som har taggat dig!

2. Berätta 7 personliga sanningar om dig!

3. Tagga 7 nya personer i slutet av ditt inlägg!

4. Skriv ett meddelande i de 7 personernas blogg så att

de uppmärksammar att de blivit taggade!


7 sanningar om mig:

  • Barnsligt förtjust i smågodis
  • Jag har ett hett temperament, som jag ibland är hemskt medveten om... :(
  • Är riktigt slarvig, kan ibland slänga handduken efter dusch på golvet precis där jag råkar stå, för att ta upp den dagen efter. :S
  • Tycker det är jätte jobbigt att laga mat!
  • Är en som talar först och tänker sedan.
  • Ibland kan jag längta efter att få vara helt ensam hemma, bara vara och ha det tyst å lugnt. (bara för en stund iaf.)
  • Gillar skvaller!

Har tyvärr ingen att tagga tillbaka till... 

Nu när helgen är i antågande, börjar min måndag, ska nämligen jobba hela helgen.

var med barnen på konstmuseét i Västerås, de har Barnskoj på fredagar. Lite rundvandring, sedan pyssel och frukt. Jätte mysigt!

Ovido - Quiz & Flashcards