Alla inlägg den 23 september 2007

Av ♥Annica♥ - 23 september 2007 09:24


Nu har Magnus önskan gått i uppfyllelse! Linus har börjat hockey skola! Jag tror att det är det här Magnus har väntat på! Han och Linus har den här stunden tillsammans, och de tycker det är lika kul båda två.

Linus var med för första gången igår, är ett gäng grabbar födda mellan 00-02. Linus var alldeles svettig när han kom hem! Full hockey mundering, "nu ser jag ut som en riddare" sa han!

Lillkillen är jätte snorig, nu börjar alla sjukdomar snurra, usch å fy! förra året vid den här tiden hade både jag och Ludde lung inflammation, det var inte kul!

Hade halsfluss i omgångar, det var riktigt jobbigt! Det stör mig så in i bomben att folk inte håller ungarna hemma från dagis när de är sådär jätte infekterade! En annan som är så noga, blir smittad av andra hela tiden! då blir jag tjurig!

Men men, så är det.

Idag ska vi till Sala och leka i en stor lekpark, hela familjen och en annan familj! Det ska bli kul!

Igår hade vi garage och förråds städning! Det var välbehövligt! Senare på kvällen satt hela fåniga familjen i garaget och hade myspys! Ungarna med godis och Magnus med en öl. Kan det bli bättre? så nu har vi en av bilarna i garaget, har inte gått på ett bra tag!

Ha det gott alla bloggare!

Ovido - Quiz & Flashcards