Alla inlägg den 7 september 2007

Av ♥Annica♥ - 7 september 2007 08:23


Ja, nu är det min tur att jobba helgen igen. Känns rätt ok, men jobbigt med. Man vill ju helst vara hemma på helgen, har så mycket att göra! Vill fixa i trädgården, tvätta fönster och en massa annat. Städa garaget och förrådet skulle verkligen behövas inför vintern!

Nästa helg ska vi ha fest för Magnus kompisar, och vi blir nog iaf 8 pers. Ska bli kul, men vad ska jag bjuda på? Hmmm... Det får jag klura på...

Jag är så sugen på att skaffa katt, från det ena till det andra! :o) Jag är dock allergisk, men tycker det har blivit bättre. Och så har det kommit någon ny medicin, och jag är jätte nyfiken på den! Jag vill ha en chinchilla perser eller en helig birma. Ååå så underbara djur! Men dyra, kostar mellan 5000-8000 kr! Magnus blir galen! Men men jag ska börja spara pengar!


Ovido - Quiz & Flashcards