Alla inlägg under december 2008

Av ♥Annica♥ - 12 december 2008 19:31

Hej gott folk!

Idag har vi äntligen skaffat oss den efterlängtade Laptopen! Det blev en compaq, och den verkar helt ok!

Dagen har varit allt annat än bra förövrigt, super trött efter 4 jätte tidiga morgnar, som ledde till migrän på em. Hade möte med chefen, och sedan skulle jag och sambon träffas för att gå på stan. Och ingen migrän medicin hade jag heller, så det blev ilfart till apoteket innan vi kunde shoppa. Nu äntligen är huvudvärken borta!


Barnen sover hos mina föräldrar i natt, så vi ska försöka att orka med att slå in lite julklappar ikväll. Och självklart se Idol!!!


God kväll i stugorna!

Av ♥Annica♥ - 11 december 2008 20:46


Redan går vi mot helg. Imorgon ska vi titta på en laptop, hoppas verkligen vi hittar en bra i den prisklass vi tänkt oss! Är ju som sagt barnfria, så vi får passa på att leta i lugn och ro. (Med alla andra som ska fredags shoppa!)

Har varit på Luddes lucia firande idag. Han hade bestämt sig för att vara stjärngosse, hade provat ut kläderna och var sååå söt! Men när vi kom till platsen där barnen skulle lussa, så gallskrek han , och vägrade ta på sig dräkten! Han gick tillslut med i tåget, men i jeans och t-shirt... Och tittade åt andra hållet. Men han var söt ändå!


Nu ska jag hem till huset och glo på tv, sitter hos mor o bloggar. (Vart annars, när datorn är paj!)

Av ♥Annica♥ - 8 december 2008 15:32

Ledig dag idag, men jag har inte legat på latsidan!

Har varit och röntgat händerna idag, är ju under utredning för min ledvärk. Direkt efter det åkte vi (jag hade stora sonen med mig) och efterbesiktigade bilen, hade ett fel förra gången, men denna gång gick bilen igenom! Skönt! Och direkt efter det åkte vi till Rusta och inhandlade 2 nya PS2  spel.

Mamma var barnvakt till lilleman, och jag passar på att blogga hemma hos henne nu, min dator håller på att krascha helt! På fredag ska barnen sova över här hemma, och då ska jag och sambon passa på att kolla ut en ny dator, denna gång en laptop. Ska bli såååå underbart!


Nu ska jag hem med mina små troll, så vi hörs mer senare!

Av ♥Annica♥ - 7 december 2008 13:04

Har timmar nu på jobbet. Ska inte bli långvarig, vill bara tala om att Wallmans var JÄTTE trevligt! Saknar min familj nu, har tillbringat nästintill hela helgen här på jobbet... Vill att dagen ska ta slut...

Hopp om livet ialla fall!

Kram!

Av ♥Annica♥ - 5 december 2008 12:08

Ska ikväll ut med jobbet på Wallmans! Ska bli kul, men lite stressigt då jag jobbar kvällen... Ska sedan upp och jobba 06:45 på lördag, men ,men...

Klänningarna jag beställt har kommit, fattas bara strumpbyxor.

Så det ska jag hasta in till stan och fixa nu!

Kort inlägg! Bara visar nunan lite!

Kram

Av ♥Annica♥ - 1 december 2008 08:22

Ny månad, och nedräkning pågår! Första luckan på julkalendern öppnades med andakt i morse! Och vilken lycka, barnen hann se första avsnittet av julkalendern innan skolan. Vi får se hur årets version blir, jag tycker det verkar lite sådär... Det var ju så bra förra året, och året därföre med, Lasse majja var det då. Och det året det var Håkan Bråkan, då hade tom. vi vuxna roligt!


Idag jobbar jag kvällen, skulle vilja vara hemma hela dagen om jag ska vara ärlig...

Nu ska jag koka kaffe och äta lite frukost, vi hörs mer senare!

Ovido - Quiz & Flashcards