Alla inlägg den 3 maj 2009

Av ♥Annica♥ - 3 maj 2009 22:28

Hej hopp!

Nu är vi hemma igen, och vi har haft en helt fantastisk vistelse! Vi reste tillsammans med två till underbara familjer, och deras goa ungar. Alla har varit nöjda, barnen har lekt fint nästan hela tiden, vilket har gett oss vuxna massor av lyxig vuxentid!

Smällvarmt på dagarna, och barnen tog sitt första dopp 1:a maj! Hu, det var inte skönt kan jag säga!

Mycket grillning, och gott vin till! Alldeles för mycket godis å chips och stillasittande... Men men, trevligt var det!

De andra familjerna bokade platser på Öland där vi redan bokat in oss för sommar semester, och det blev vi väldigt glada för, så får vi deras trevliga sällskap där med! Toppen!


Lilla Ida fick en fästing, och grabbarna har fått några skrubbsår, annars är vi välbehållna. Tittade på elden oxå, och jag tyckte att föräldrarna till de andra barnen som fanns vid campingen (inte i vårat sällskap alltså) hade noll koll på sina barn, de höll på å vevade med brinnande grenar och sprang runt elden på tok för nära! Jag hade nära till panik kan jag säga! När olyckan väl är framme så går det fort! Usch!

Bilder kommer senare, nu ska jag kolla slutet på Van Veeteren.


Godnatt!



Ovido - Quiz & Flashcards