Alla inlägg den 6 maj 2009

Av ♥Annica♥ - 6 maj 2009 21:58

Nu har några regnsjuka dagar passerat förbi... Igår hade Linus fotbolls-tränings-premiär, även då föll regnet, mindre roligt, men roligt var att se på hur glad han var att träna, han har verkligen längtat till fotbolls starten. Gjorde mål och var ivrig att jag skulle titta hela tiden!


Inhandlade nya stövlar till Ludde igår, upptäckte till min förskräckelse att hans gamla var 2 stl för små! Men han var måttligt road av att prova stövlar, skrek, gapade och slog! Men väl i bilen torkade han tårarna, och sa "tack mamma, sätt på mig stövlarna, hihi! " Suck!


Idag hade Linus med en kompis hem efter skolan, vilket gav mig lite extra tid i köket. Satte igång att sätta en bulldeg, så nu finns närmare 50 nybakade vamiljbullar i min frys. ( Vankas ju snart 4 års kalas!) Sedan satte jag igång en stek när jag ändå hade ångan uppe, och gissa om kvällens middag blev goood!?  Mmmmm...


Nyss tittat på Greys Anatomy, tårdrypande... (Med en påse smågodis i handen, men sch säg inget!)


Natti natti!

Ovido - Quiz & Flashcards