Alla inlägg den 18 maj 2009

Av ♥Annica♥ - 18 maj 2009 20:52

Ja, det är sanningen, bara regn när jag är ledig... I helgen när jag jobbade och var helt instängd, dååå minsann, dååå var det solsken!


Jag hade några timmars ledighet,  och passade på att springa lite på stan.

Det vankas ju 4-års kalas på lördag, så jag hittade lite presenter till lillkillen: en ny cykel till billig penning (tyckte jag 899 kr), samt lite smågrejjer, en miniskateboard, en bil, rollerblades till kanonpris. Sedan sa plånboken stopp!

Hittade även avslutningskläder till killarna, Fix på Lindex hade fina vita piké tröjjor, och ett par rutiga shorts som går i vitt rött och blått. Lika till bägge, tycker det är så fint när de är lika klädda!


Sambon har gjort ett kanonjobb med att måla altanen, vi ska ju måla hela huset, och valde att starta med altanen så att man kan sitta där, även om målningen tar tid. Altanen går i mörkbrunt, och allt ska bli vitt, så det är litet att göra!

Huset ska gå i samma kulör, rött, men det är en del dåligt plank som skall bytas, och detta skrapande... Suck...


Nu börjar snart CSI, och det vill jag inte missa, så

GOD NATT!


Ovido - Quiz & Flashcards