Alla inlägg den 11 maj 2009

Av ♥Annica♥ - 11 maj 2009 08:12

Hej alla bloggvänner!

Har nu hunnit vara hemma en halv dag efter en rolig Cinderella kryssning med trevliga arbetskamrater!

Mycket mat, goda drinkar och massor av dans! Stegmätarna räknade för fullt, en av tjejjerna kom upp i 24 000, men då hade hon 11000 innan hon klev på båten, så 13000 steg kan man lätt räkna att man fick på båten!


Visste ni, läsare och bloggare, att nu för tiden frågar arbetgivare runtom i landet vilka anställda som har FB eller en blogg? Lägger du ut "fel" bild eller text på dina sidor, så kan du riskera din anställning!!! Det är nåt för mig som fackligt engagerad att bita i. Är det inte fortfarande så att man ska sköta sitt jobb, och sedan vad jag gör på min fritid ska ingen annan bry sig om??? Så länge man håller sig inom lagens ramar iallafall... Svår nöt att knäcka. Men därför kommer jag inte att lägga ut en massa roliga fina bilder från min kryssning, bara en enda på mig och min gode vän och arbetskamrat, där vi bara är glada och heeeelt lagliga!

Ovido - Quiz & Flashcards