Alla inlägg den 16 augusti 2007

Oj!

Av ♥Annica♥ - 16 augusti 2007 13:19

Var å köpte skor till ungarna, och det är ju alltid svårt att vara ensam i sådana situationer. Men det gick ju hyfsat, förutom att lillkillen fick vara utan blöja idag (pottränar), och medans jag hjälpte Linus provade Ludde ett par (alldeles för stora!) sandaler, och KISSADE PÅ SIG! Gissa om sandalerna blev blöta? Ehhh, jag var snabb iväg! (men jag torkade i alla fall upp efter honom).

Av ♥Annica♥ - 16 augusti 2007 08:23

Jaha, då regnar det alltså idag igen då... Min långledighet med barnen har naturligtvis varit bra och mysig - men inte som jag tänkt mig! Trodde att vi skulle kunna åka till stranden varje dag, och göra en massa utflykter. Men barnen har iallafall fått vara hemma och sluppit jour avd på dagis.

Idag måste jag nog till stan en sväng, barnen behöver nya skor. Linus har växt något otroligt i sommar, allt är för smått! Han tjatar efter mat o annat i ett, och det är väl för att han växer. Lillkillen vill bara ha riskakor å saft, tråkmåns! :O)

Å jag är duktig å kör gi-metoden, går ganska bra. Gått ner 7,3kg, men har ca 5 kvar. Så mycket god mat! Saknar inte alls potatis o ris mm! det enda jag saknar är smågodis!!! Det är verkligen min stora last!


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards