Alla inlägg den 22 augusti 2007

Av ♥Annica♥ - 22 augusti 2007 15:40


Förkylningen håller i sig... Jag nyser å nyser... Har ni varit med om att man tappar smaksinnet när man är förkyld? Så är det för mig just nu, å det är så irriterande! *arg*

Barnen är trötta efter dagis starten. Men det förstår jag, de lämnades 06:00 i morse, så klart att de är slitna...

Jag köpte lite grejer på Gi viktkoll, och fick hem det igår. Bla en kokbok, "Våra bästa GI recept", och det var massor av god mat! Köpte även ett protein pulver som man dricker som en shake till mellis. Jordgubbssmak... Var rätt god smak, men det gick inte att skaka ur klumparna! Ur äckligt! Men jag ska prova med stavmixern.

Ska jobba helgen, och det känns väl ok. Men det är rätt tungt nu, så vi får se hur det går.


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards