Alla inlägg den 29 augusti 2007

Av ♥Annica♥ - 29 augusti 2007 08:47

 


Nu är det verkligen höstlikt ute. fast jag myser, jag gillar hösten, förutom en sådan höst när det bara blåser och regnar. Men just det där att man kan sitta inne på kvällen och kura skymning, tända ljus, ordna en varm kopp the ch dra en filt över sig! Mmmm, härligt tycker jag. Jag blir lite sådär som när man är gravid, vill liksom boa in mig efter sommaren.

Håller på och konstaterar att jag har fastnat viktmässigt... Tråkigt, jag går upp minsta lilla jag fuskar. Man tycker det känns tröstlöst. Och nu när vi ska fira Magnus blir det smörgåstårta, och då tänker jag ge 17 i GI, för jag vill också smaka... Men redan nu vet jag att efter helgen visar det +1kg, som man får kämpa bort i veckan... Och jag som inte gillar att motionera, allt vore nog enklare då.

Ska jobba kväll både idag och imorgon. skulle vilja hinna fixa håret också... Hmmm...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards