Alla inlägg den 17 augusti 2007

Av ♥Annica♥ - 17 augusti 2007 22:31

Biobesöket var lyckat! Filmen vi såg hette "Familjen Robinson" , och vi gillade den alla tre.

Men Linus var så avundsjuk på Ludde, som skulle vara hos mormor o morfar! Tänk att det smäller högre än att gå på bio! Linus var tvär å sur hela em, så jag misstänkte att han var trött. Undrade hur bion skulle gå... Men han somnade i bilen (blev ingen busstur), och fick liten stunds vila. Han var så nöjd med bion, filmen var jääääte bra! "Mamma den här bion kan vi gå på varje gång"!

Åt på Saffets innan, jag åt faktiskt kebab med bröd, inte heller helt tillåtet enligt GI (brödet), men inte värsta sorten heller. Och bio utan godis - går det? Nej, jag trodde väl det... Hmmmm...

Av ♥Annica♥ - 17 augusti 2007 10:11

Ikväll ska jag och Linus ta buss 114 till Västerås. Vi ska gå på bio, och det ska bli såååå mysigt! Lillebroren  får vara med mommo o moffa. Skönt att få vara själv utan lillebror ibland, även om jag får dåligt samvete av att lämna bort lillen... När jag å Linus prata om bion i morse sa Ludde " Mamma glömde mig åsså!" :O(   stackarn... men men, får ägna tid till honom en annan gång.

Magnus möter oss i stan direkt efter jobbet, och så äter vi lite innan.

Skulle GÄRNA göra något liknande UTAN barn också!!! Det var länge sedan, jag längtar!Man måste försöka vårda vuxen relationen också, men det hinns inte med, lite svårt med barnvakt.

Igår åt jag godis... Jag känner mig så syndig! Men jag tog en "day off" vad gäller GI. Mat mässigt gick det toppen, men godis är ju inte tillåtet...visade sig direkt på vågen, men det försvinner nog under dagen!

Måste också visa en av mina pellisar som blommar så fint idag! Kardinal som verkligen lyser! Och även en stickling av Appleblossom med annorlunda blad. Om sticklingen klarar sig ska min arbetskamrat Lena få den (om hon vill ha den såklart!).

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards