Alla inlägg den 18 augusti 2007

Av ♥Annica♥ - 18 augusti 2007 10:23

...för det tycker jag är kul!!! Nädå det tycker jag inte, å inte är det fredag heller!

Men vad gör man inte sista lediga helgen på semestern!?

Kallt är det ute också - är det verkligen höst? Inte för att jag är den melankoliska typen, gillar faktiskt hösten, om den blir sådär vacker, solig och färgsprakande! Det Luktar så gott, kommer ihåg när jag var liten och låg i lövhögarna... de var kul...Men man känner ju det där att man hann inte med något den här sommaren.

Jo, föralldel, vi var till Vimmerby å bodde i tält och gick på Astrid Lindgrens Värld. Det var toppen! Sedan styrde vi kosan till Falkenberg och Skrea strand med tältet. Och bortsett från vädret, så är ju Falkenberg alltid vackert!

Hunnit med en dag på Parken Zoo också. Men badat, det har vi inte gjort mycket...

Måste ju visa hur mitt (nästan färdiga) nya badrum blev! Som vi har väntat på detta badrum!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards