Direktlänk till inlägg 27 maj 2009

Eeeemil!

Av ♥Annica♥ - 27 maj 2009 09:56

                             

Känner ni igen den ljushåriga pojken på bilderna? En väldigt snäll, omtänksam pojke, som alltsom oftast hamnar i trubbel, på grund av ofta rena olyckshändelser eller rentav dåligt uttänkta ideér... Det är Emil i Lönneberga ni tittar på, min son skulle man kunna säga!

Arma barn skulle mamma Alma säga.... Förgrymmade unge, skulle pappa Anton säga... Och mamma Annica säger som Alma; Arma barn...


Vad får du alla ideér ifrån? Som gör att dina dagar kantas av trubbel... Du som egentligen är rädd för det mesta, som inte vågat sova i egen säng förräns nu, för att du är mörkrädd... Som är rädd för de stora killarna, som springer fort och slåss hårt... Som har fullt sjå med att tala om för oss här hemma hur mycket du älskar oss, och får dubbel kärleksförklaring tillbaka... Som gråter floder om lillebror kommer lite för långt bort, han kan ju faktiskt bli påkörd och dö...


Arma barn, våga stå upp och visa vem du är, våga visa att du är en mjuk och skör pojke, och var stolt för det! Våga säga nej när du vet att något är fel, om kompisen vänder dig ryggen så var det ändå ingen kompis...

Lilla stor gubbe, mamma älskar dej!!!        


Jag ska påminna dej varje dag om allt bra du gör också, för tänk vad du kan mycket! Du är artig, du tänker på dina vänner, du är givmild, du är duktig att bygga lego, du är duktig för det mesta med lillebror, du är fenomenal på att skriva och läsa, och du är det sötaste troll som går i ett par skor!!! Glöm inte det!      

 
 
Lena

Lena

27 maj 2009 10:15

Den goa grabben, skulle vilja ge en rejäl kram, till dig också!!!

http://lenabirgitta.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥Annica♥ - 10 oktober 2010 18:22

Jag har inte haft någon motivation alls att driva bloggen framåt, gör ett tappert försök nu ikväll att summera några rader från mitt liv! Jag har följt er lite sporadiskt, ni som tillhör min blogglista. Men ska försöka kika in lite oftare.   Ja...

Av ♥Annica♥ - 27 juli 2010 22:30

... sedan sist??? Ja, sommarlovet är ju i full gång, värme har vi fått i rikliga doser, och semester har vi varit på!   Nyss hemkomna från Öland, och ja, vad ska jag säga... Till en början startade semestern på värsta tänkbara sätt. Husvagns se...

Av ♥Annica♥ - 14 juni 2010 20:05

Hipp hipp hurra! Sommarlov i faggorna, men inte lediga ännu, nejdå, vi kör på ett par veckor till! Barnen var som vanligt strålande i kyrkan, de sjöng så fint, och min Linus hade äran att få stå längst fram och hålla i en skylt ( barnen tillverkar ...

Av ♥Annica♥ - 4 juni 2010 08:05

Jag har verkligen njutit i fulla drag av det underbara vädret vi har fått! Lillkillen är piggare, säger att han har haft ont i halsen, så han har nog varit rejält förkyld oxå, när man är mitt i en allergiperiod är man dessutom mera mottaglig för infe...

Av ♥Annica♥ - 2 juni 2010 08:10

   Kan börja med att konstatera att det är en underbar morgon! Solen lyser, och det ser riktigt somrigt ut!   Och som grädde på moset, så kom våran nya kaffe bryggare igår ; King of coffe!    En skönhet som verkligen kan sitt jobb! Mmmm... ...

Ovido - Quiz & Flashcards