Direktlänk till inlägg 28 maj 2009

Vilket väder!!!

Av ♥Annica♥ - 28 maj 2009 10:16

Ena stunden regnar det, andra stunden skiner solen. Jag hoppas att eftermiddagen bjuder på härligt solsken iallafall, därför att idag ska vi ha familjefest på Ludvigs dagis, och det är ju alltid trevligt att intaga picknick i solsken, eller hur?


Har nyss lämnat Ludde, ska sedan ner till sektionen för fackligt arbete. Kul att träffa lite förbundskamrater igen, nu var det ett tag sedan.


Annars så är livet sådär just nu, känner att semester vore meeeer än lägligt! Trött i kropp och själ. Längtar tills jag och sambon ska njuta av lite lata dagar i Stockholm. Behövs kan jag säga.

Igår hade jag jordens migrän, som kom på eftermiddagen under ett möte på jobbet, och höll i sig hela kvällen! Blä!


Lagade snabbmat igår då orken tröt, lapskojs på pulvermos med hackad salta biten i. Men det är ju gott! Sedan var stora sonen hos sin mormor under kvällen, och tyckte nog att jag var den dummaste mamman i världshistorien, som vägrar att häva hans utdelade utegångsförbud i förtid!


Låg och mös i dubbelsängen med stora sonen (lilla somnade tidigt i egen säng), och jag tror att stor killen då ändrade sig liiite  iallafall, mamma är nog inte så tokig ändå...

Veckans höjdpunkt höll jag på att somna mig förbi, till min stora förskräckelse! Greys Anatomy, det får man ju bara inte missa! Men jag såg det mesta tror jag, sorgligt i vanlig ordning.


Nej, nu tillbaka till verkligeheten.

Ses senare!

 
 
Ingen bild

Petra

28 maj 2009 14:53

Vad mysigt det lät att få ha den stora killen själv.
Jag missade Greys i går och MÅSTE se denna på söndag.
Stor kram Petra

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥Annica♥ - 10 oktober 2010 18:22

Jag har inte haft någon motivation alls att driva bloggen framåt, gör ett tappert försök nu ikväll att summera några rader från mitt liv! Jag har följt er lite sporadiskt, ni som tillhör min blogglista. Men ska försöka kika in lite oftare.   Ja...

Av ♥Annica♥ - 27 juli 2010 22:30

... sedan sist??? Ja, sommarlovet är ju i full gång, värme har vi fått i rikliga doser, och semester har vi varit på!   Nyss hemkomna från Öland, och ja, vad ska jag säga... Till en början startade semestern på värsta tänkbara sätt. Husvagns se...

Av ♥Annica♥ - 14 juni 2010 20:05

Hipp hipp hurra! Sommarlov i faggorna, men inte lediga ännu, nejdå, vi kör på ett par veckor till! Barnen var som vanligt strålande i kyrkan, de sjöng så fint, och min Linus hade äran att få stå längst fram och hålla i en skylt ( barnen tillverkar ...

Av ♥Annica♥ - 4 juni 2010 08:05

Jag har verkligen njutit i fulla drag av det underbara vädret vi har fått! Lillkillen är piggare, säger att han har haft ont i halsen, så han har nog varit rejält förkyld oxå, när man är mitt i en allergiperiod är man dessutom mera mottaglig för infe...

Av ♥Annica♥ - 2 juni 2010 08:10

   Kan börja med att konstatera att det är en underbar morgon! Solen lyser, och det ser riktigt somrigt ut!   Och som grädde på moset, så kom våran nya kaffe bryggare igår ; King of coffe!    En skönhet som verkligen kan sitt jobb! Mmmm... ...

Ovido - Quiz & Flashcards