Alla inlägg under augusti 2007

Av ♥Annica♥ - 15 augusti 2007 19:22

Har gjort allt det där vanliga idag, plockat, lagat mat och TVÄTTAT! Tänk att jag aldrig kommer ner till botten på dendär tvättkorgen!

Cyklat en sväng med barnen, köpte glass och lekte i parken.

Har tagit sticklingar på mina pelargoner idag, hoppas att jag lyckas, är ju nybörjare på det där området! Har adopterat en del gullisar av min arbetskamrat, och det har blommat så underbart nu i sommar!

Av ♥Annica♥ - 14 augusti 2007 20:41

Här är våran lilla goding Timmy! Han fick äldsta sonen i födelsedags present nu i somras. Han är en dvärghamster, och var väldigt arg och bitsk till en början, men nu har jag lyckats tämja honom något sånär! Har även en liten hamsterflicka (dock i separat bur!) som heter Fia, men ingen bild ännu. Hon är lite lugnare, men väldigt gnagig...

Nu kan ni se Fia också, när hon är ute i huset och springer i sin motionskula!

Av ♥Annica♥ - 13 augusti 2007 20:46

Här är mina underbara familjemedlemmar!

Av ♥Annica♥ - 12 augusti 2007 19:33

Igår var det kräftskiva hos grannarna. Barnen var med så det var lugnt, men vi hade jätte trevligt ialla fall!

Jag och Malin (grannfrun) bestämde oss för att gemensamt bjuda in några grannar som vi normalt inte umgås med, för att bekanta oss lite. det visad sig vara lyckat.

Av ♥Annica♥ - 11 augusti 2007 10:38

Blev lite nostalgisk när jag gick igenom bilder i mina dokument. Tänk vad ungarna blir stora fort!!! (På gott o ont).

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards