Alla inlägg den 3 februari 2009

Av ♥Annica♥ - 3 februari 2009 21:34

Badhuset var ju lika roligt som alltid, ungarna lekte som aldrig förr! De var jätteduktiga, och det känns roligt att kunna göra saker med dem fast man är själv om dagarna, de sköter sig fin fint!

Igår premiärade Ludde på familjegympan, och han tyckte det var jätte roligt! Miiin jumpa, var han noga med att poängtera! All annan jumpa vi går på är ju storebrorsans...


Ludde somnade i soffan vid 18 tiden, jätte trött efterbadet!

Linus somnade fint i sin säng efter ex antal sidor ur " Mio min mio". Bra bok det där! Halva boken genomplöjd, så snart morsan får du låna den!;)


Håller på att luska ut någon rolig aktivitet till helgen för familjen. Tom tits kanske??? Ska ut o kolla lite på nätet nu.


god natt!

Av ♥Annica♥ - 3 februari 2009 12:43

Hej !

Nu är jag här igen!

Tänk min stora lilla plutt, han är sååå duktig! linus sover numera (peppar peppar!) i sin säng! Kom upp 06,20 i morse och trodde att han hade hört tjuvar i huset. Helt otroligt att ungen sover hela natten! Jag kan inte fatta det! Men såklart kan det komma bakslag, det gäller bara att vara bestämd och inte vela.


Men jag bler svettig när jag tänker på att få Ludde i sin säng hela natten, han som är ännu envisare! Han kommer skrika och slåss, men man får väl vara ännu envisare tillbaka. Belöningar biter inte på honom , han bryr sig helt enkelt inte.



Jaja, har packat och grejjat, ska snart till badhuset, och träffa våra kompisar! ungarna är laddade för det.

Ovido - Quiz & Flashcards