Alla inlägg den 17 februari 2009

Av ♥Annica♥ - 17 februari 2009 16:29

Idag har jag och en kollega varit på studiebesök på ett gruppboende i staden. Mycket intressant att se hur andra har det på sitt jobb, för att kunna se hur bra / dåligt man har själv på sitt jobb. Eller , egentligen, utbyta erfarenheter och ideér med varandra! Vi ska starta ett projekt där jag jobbar, som kallas för Genombrottsmetoden, och skall tydligen vara bra för demensvård. Skall bli oerhört spännande, och jag ser fram emot att starta detta! Det var egentligen därför vi skulle på detta besök, för detta boende har jobbat efter detta en tid.


Har dragits med huvudvärk sedan igår, och känner mig helt slö. Blir nog hämtmat ikväll, har inte energi att stå vid spisen...


Var med sonen på hans bugg-kurs igår, och jäklar vad ungen har blivit duktig! Han dansar med sin kusin, och de snurrar och har sig, har bara gått 4 ggr, och är redan jätte duktiga! Jag vill själv gå en buggkurs, men sambon vägrar tyvärr... så grabben har i uppdrag att lära morsan! Hihi!


Nog nu, nu har ni iaf fått ett livstecken från denna sida av byn!

Trevlig kväll!

Ovido - Quiz & Flashcards