Alla inlägg den 27 februari 2009

Av ♥Annica♥ - 27 februari 2009 18:51

Nu har vi varit på våran sportlovskryssning, och vi har haft det kanon! Det  hela höll på att börja med en förskräckelse, vi åkte så sent som vi tyckte var möjligt, för att slippa sitta på terminalen och vänta på båten, jobbigt med barn ju... Och FASTNAR i trafiken!!!! Kommer till terminalen typ 10 min innan incheckningen stänger! Phu! Barnen skyndade sig och drog sina egna väskor, stor eloge till er grabbar! Puss! Ni har varit så duktiga!


Men väl på båten så var allt frid och fröjd. Startade kvällen med ett bokat bord på restaurang Four seasons, Magnus o jag åt fläskfilé med kräftstjärtar och god sås och pommes, ett gott glas vin till. Barnen plockade från barnbuffén.

Taxfree, barnunderhållning, spel och lek i stora mått.


Jag köpte Baylies och Amarula cream, Long Gin, gooodis, lite öl blev det och en Jägermeister till sambon. Så nu klarar man sig ett tag!


Vi gick även på bio, de visade Bolt, som Linus längtat efter att få se, och den var ju helt ok.


Jag har åkt på jordens förkylning, bröt ut i natt. Jag har gått med näsduk under nosen hela dagen! Så jag hoppas att jag inte däckar och blir liggandes i nån konstig flunsa... Väntar och ser...


Nu soffa och mysa!

Ovido - Quiz & Flashcards