Alla inlägg den 7 februari 2009

Av ♥Annica♥ - 7 februari 2009 11:48

Har nyss kommit hem från ishallen, usch, kallt och eländigt! Är ledig i helgen, och det är sååå lyxigt!!!

Jobbade kort dag igår, och ägnade eftermiddagen åt att skotta. Himla mycket snö det kommit, och mera skall det tydligen bli!

Var häromdagen in till Nisses och handlade lite på klädavd, de har nämligen 50% på allt, ganska utplockat iofs, men gjorde lite fynd till pojkarna. Bla en extra oferall till Ludde, några tröjjor osv.

tog med mig grannfrun till Willys igår, hon är ju gräsänka vissa veckor, saknar dessutom körkort, så det kan vara bra att slå ihop påsarna och erbjuda skjuts då. Blev barnfri, kastade in ungarna till mor o far, och fick en hembakt semla när jag hämtade dem! Mmmm gott!


Magnus gick ut med pojkarna till backen igår em, så jag hann plocka av och dammsuga inför helgen, och tände massor av värmeljus, sedan hade familjen myspys! fredagarna bara går åt till att tomglo på tv:n, alla är lika trötta! Jag somnade till Lets dance, och vaknade vid 23 tiden... Det var min kväll det! Hann i alla fall med god mat, ett par glas vitt vin och lite godis såklart!


Snart ska familjen in till stan, ska köpa madrass till Ludde, han ska få in en loftsäng i sitt rum nämligen!


Vi höres!

Ovido - Quiz & Flashcards