Alla inlägg den 16 februari 2009

Av ♥Annica♥ - 16 februari 2009 10:20

Nu har jag äntligen fått ändan ur vagnen och bokat en kryssning för hela familjen, lite sportlovskul!

Grannen fick förståss tag i ett bättre alternativ, åka genom Ica kortet, ett kanonerbjudande, som gått åt som smör i solsken! Jag fick tag i en sista minuten kryss, och gratis blev det inte, men kul ska det bli!


26 åker vi, och jag ska överraska sonen med detta glada besked när jag hämtar honom i skolan!!!

Av ♥Annica♥ - 16 februari 2009 08:24

God morgon på er alla!

Här hemma sitter jag vid datorn med världens muntraste treåring... *not*

Han blev sur vid promenaden till skolan - skulle ha sin spark, men vi hade inte den tiden lixom...

Så nu har han tjurat till o från i 30 min...


Har jobbat helgen, och det känns skönt att vara ledig idag. Ska försöka få tag i klipptid till mig och sönerna, men är ute i sista minuten, som alltid när det gäller frisstider.


Ska dona lite hemma, som vanligt, sedan får vi se vad dagen erbjuder.


Nettan, om du är inne här igen, för att få centrerad text, klicka i listen ovanför texten du skall skriva in, för pekaren över de olika linjerna, så ser du vart centrera knappen finns.


Ovido - Quiz & Flashcards