Alla inlägg den 28 februari 2009

Av ♥Annica♥ - 28 februari 2009 14:58

Jag är helt slut, har huvet fullt av frigolit känns det som...

Täppt till tusen.

Linus vaknade inatt och hade jordens magknip, var tvungen att ta fram mina berömda spypåsar, men han somnade bara om i sambons säng, och sov sedangott. Hörde riktigt hur det knorpade i magen. Jag har legat som på nålar, dels för att jag var rädd att han skulle börja spy, och dels för att jag har varit så nästäppt inatt, ni vet, läpparna är som torkade russin, och tungan sitter som ett läskpapper i gommen... Fy sjutton för förkylning...


Har ändå lyckats med bragden att städa huset, som verkligen var i behov av det. Mycket mycket tvätt finns att ta rätt på, hela våran säng är överbelamrad, och jag hoppas att den skuttar in i skåpen innan läggdax i kväll! =)


Sambon säger att vi skall grilla ikväll, så nu ska jag skriva inköpslista.

Håll er friska nu! Jag ska skåla i en goood C-vitamin brus nu! Tror ni det hjälper???


Bye!

Ovido - Quiz & Flashcards