Alla inlägg den 13 februari 2009

Av ♥Annica♥ - 13 februari 2009 08:24

Nyss hemkommen efter att ha lämnat Linus vid skolan!

Och det var verkligen jättekallt idag!

Kollade aldrig termometern innan vi for iväg, men det var riktigt bistert, så jag kunde ju gissa att det var runt -10.

Vi har använt våran spark jätte mycket, igår till o från skolan, sedan på em packade vi matsäck och stack till skridskobanan, Linus på lilla barnsparken, och jag å Ludde på stora sparken!

Idag tog vi självklart sparken till skolan, det funkar bra, bara lite grus här o därsom man får se upp för....


Ska arbeta ikväll, men slutar vid 19 tiden, så vi ska fira alla hjärtans dag när jag kommer hem, eftersom att jag jobbar hela långa dagen imorgon, delad tur nämligen.

Så till alla mina vänner som jag inte kommer att träffa imorgon:'

Ovido - Quiz & Flashcards