Alla inlägg den 4 februari 2009

Av ♥Annica♥ - 4 februari 2009 08:51

Idag gick Linus glad i hågen till skolan! För idag ville favoritgrannen Rasmus gå sällskap med oss till skolan! Gissa om barnen var snabba på med kläderna när vi skulle gå!?


Barnen har varit så duktiga idag med, killar! Tänk vad allt vore tråkigt utan er!



Nu börjar det närma sig den 21/2, och vad händer då!? Jo, då ska jag och Malin på Footloose i Örebro! Det ska verkligen bli roligt, men jag känner mig nervös för resan dit, jag hittar ju ingenstans! Men Malin har lovat att vi ska använda deras Gps, tack och lov för det! Annars kan vi hamna varsomhelst!


Vad sker idag då?

Jaaa, ni vet, det vanliga!


Men först:


Ha en bra dag nu, själv ska jag jobba ikväll, så det är väl det jag har att se fram emot! *not*

Ovido - Quiz & Flashcards