Alla inlägg den 1 oktober 2008

Av ♥Annica♥ - 1 oktober 2008 12:26


Total lycka här hemma, har ropat in två Lego gubbar på Tradera, som kom i brevlådan idag. Indiana Jones är väldigt hett just nu kan jag säga!

Så tomten, om du läser detta, mina barn vill ha Indy Lego i julklapp! Starwars är ju också hett önskat, men jag tror Indy slår högre!


Ja, idag skriver vi ny månad, och det gör jag gärna, ett litet steg närmare julen!

Barnen mår bättre, men blir hemma veckan ut, med tanke på att Linus öra värkte sönder igår, och han äter nu pencilllin.


Barnen ska sova hos mamma o pappa inatt, jag jobbar kväll i kväll, och börjar 6:45 imorgon, så det blev enklast att göra så.

Så skönt att kunna få hjälp, så man får sin lön!


Nu ska jag göra mig iordning, så

  







Ovido - Quiz & Flashcards