Alla inlägg den 13 oktober 2008

Av ♥Annica♥ - 13 oktober 2008 09:24

6.jpg


Ja, nu är veckan igång igen. Känns ganska ok faktiskt, skönt på ett sätt när allt rullar på.

var på 20års kalas hos min lillebror igår, fick mammas goda smörgåstårta! Mmmm!

Även svärmor fyllde år igår, 60 år, men hon är ju på Kreta så henne träffar vi senare. (Har iofs redan firat henne.)


Helgen har bara flytt iväg, i lördags hade vi ju familje dag, Busborgen som jag tidigare berättat, och igår var det träningar för hela slanten. linus hade först hockey träning på morgonen, och lite senare innebandy. Han var jätte trött på kvällen, jag fattar inte att han orkade hälften ens.


Helgen som kommer jobbar jag, och helgen efter det blir det Ullared, ska bli jätte skoj! Julklappar blir det mest, man får så mycket mer för pengarna där.


snart ska jag och Ludde på Sagostund på Bibblan, så vi hörs senare!


Bye!

Ovido - Quiz & Flashcards