Alla inlägg den 14 oktober 2008

Av ♥Annica♥ - 14 oktober 2008 20:52

Hej på er kära bloggläsare!

Denna dag började inte bra, jag känner mig sjuk, fast jag inte är riktigt sjuk... Ont i kroppen, ont i bihålor, huvudvärk, osv... Trött trött trött... Har fått utslag på överkroppen, kliar... Jag tror själv att det är stressrelaterat, Sjuksköterskan på jobbet tyckte det såg ut som något slags eksem. Har ju haft en del omkring mig nu, så det är väl inte konstigt om det beror på stressen...


Linus följde med en kompis hem efter skolan, soch de hade roligt tillsammans. Vi träffades ett gäng i vår fina äventyrspark på em, var ju så fantastiskt väder att man bara inte kunde sitta inne! Ludde fick leka med sin kompis han med, men han var mest trött och trotsig... Han gapar och härjar denna unge, och Linus beter sig mer eller mindre som en liten tonåring... " Skiter väl jag i" "Orka"  och diverse andra mindre trevlig uttryck, som kommit den sista månaden... skolan... Jag blir förståss jätte arg på honom, men vill inte markera för tydligt heller, för då blir det en grej av det tror jag, man får lägga dövörat till, när det går...


Har nyss varit på ljusparty hos en arbetskamrat, köpte ett paket ljus att ha till första advent. Bokade även in ett party själ, inbjudan till utvalda bloggare kommer! (hihi, grannen du ligger illa till!)


Jag ska jobba helgen, så jag hoppas att jag håller mig frisk, man förlorar så mycket pengar på en missad arbetshelg...


Kram och gonatt på er!

  







Ovido - Quiz & Flashcards