Alla inlägg den 16 oktober 2008

Av ♥Annica♥ - 16 oktober 2008 15:43

Jag var tvungen att lägga till denna bild, passade så bra in på dagens busväder!

Av ♥Annica♥ - 16 oktober 2008 15:34

Barnen leker så fint! Har fyra barn hemma, och de väsnas mindre än när jag bara har mina två egna hemma. Härligt!

Pysslade lite, tillverkade klippdockor med kläder till, kommer ni ihåg dessa fina dockor som man fick med veckotidningar förr? Min mormor hade en full kartong med klippdockor,  som man fick låna när man var liten och var där på besök. Jag kommer ihåg flera av dem... Undrar vart de tog vägen, nostalgi!

Var ute en sväng med dem, passade på att räfsa ihop lite (läs kopiöst mycket!) löv, och plocka in lite saker i garaget. Måste ställa in min cykel oxå, så den inte rostar!


Undrar vad man ska göra för mat idag... Pasta med skinksås? Hmmm... Måste på affären en sväng tror jag...


Hej på ett tag!



Av ♥Annica♥ - 16 oktober 2008 08:15

animated57.gif


Idag tog vi bilen den korta biten till skolan, regnet verkligen öser ner! Plockade upp grannpojken hundra meter hemifrån, han kastade sig in i bilen, tyckte det var skönt att slippa gå i regnet!

linus var helt faschinerad, sprang tillbaka till bilen och berättade att det var översvämmning på skolgården! Oj, små saker blir stora och spännande!


Skulle ha varit till tandläkaren idag, men jag avbokade tiden, har inte råd just nu, ska betala bilskatten denna månad...


Barnen ska ta hem sina kompisar efter lunch, så jag hoppas de leker fint som de brukar, så kan jag få lite gjort här hemma.


 

Hörs mer senare, nu är det frukost dax!









 

Ovido - Quiz & Flashcards